Γιατί δεν φορτίζει το iPhone μου ;

Αρκετοί χρήστες iPhone , iPad , iPod έχουν έρθει αντιμέτωποι με ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που άφορα την φόρτιση της iOS συσκευής τους . Η διαδικασία της  φόρτισης  δεν ξεκινάει, έχουμε χαμηλό ποσοστό μπαταρίας με αποτέλεσμα να κινδυνεύουμε να χάσουμε   σημαντικές κλήσεις που περιμένουμε να μην μπορούμε να συνδεθούμε στο internet , και γενικά να γίνει η συσκευή μη λειτουργική με αποτέλεσμα να μας προκαλεί νευρικότητα και άγχος.

Αν αντιμετωπίζεις και εσύ το συγκεκριμένο πρόβλημα δοκίμασε αυτά τα άπλα βήματα  που χρησιμοποιούμε στο mobit.gr και ελπίζουμε  να σε βοηθήσει

iPhone-charge-prob

Βήμα 1.

Ο μεγαλύτερος ύποπτος συνήθως είναι το καλώδιο φόρτισης ,ο έλεγχος του καλωδίου φόρτισης και δεδομένων lighting  είναι συνήθως εύκολη διαδικασία καθώς η φθορά του καλωδίου είναι εμφανής τις περισσότερες φορές στα original και τύπου  original καλώδια .
Αν δεν διαθέτετε δεύτερο γνήσιο καλώδιο δοκιμάστε με ένα  διαφορετικό καλώδιο καλής ποιότητας . Τοποθετείτε το καινούριο καλώδιο  στην θύρα και περιμένετε μερικά  λεπτά μέχρι να δείτε το σήμα της φόρτισης .
Επίσης ένα τρόπος να δοκιμάσετε το καλώδιο που έχετε ήδη αν είναι λειτουργικό δοκιμάστε το σε μια άλλη συσκευή iOS
Αν δεν αποδίδει αυτή η μέθοδος  πάμε στο επόμενο βήμα.

lighting-cable

Βήμα 2.

Δοκιμάστε με διαφορετικό άλλα  επώνυμο Adaptor φόρτισης  μπορείτε να δοκιμάσετε και με άλλης εταιρίας κινητού που ενδεχόμενος υπάρχει στον χώρο σας. Προσοχή αποφεύγουμε τους πολύ φτηνούς φορτιστές  γιατί  προκαλούν μεγαλυτέρα προβλήματα . Συνδέετε φορτιστή και καλώδιο και περιμένετε μερικά λεπτά μέχρι να δείτε το σήμα της φόρτισης .
Επίσης ένα τρόπος να δοκιμάσετε τον adaptor που έχετε ήδη αν είναι λειτουργικός δοκιμάστε τον σε μια άλλη συσκευή .
Αν δεν αποδίδει αυτή η μέθοδος  πάμε στο επόμενο βήμα.

apple-charger-adaptor

Βήμα 3.

Σε αυτό το βήμα Θα κάνουμε Hard Reset στην συσκευή μας .Το Hard reset βοηθάει να κάνουμε μια σκληρή επανεκκίνηση το λογισμικό της συσκευής μας για να διαπιστώσουμε αν το πρόβλημα είναι στο λογισμικό . Το Hard reset γίνεται ανάλογα με την συσκευη iOS που διαθέτουμε . Τοποθετούμε   το καλώδιο μετά το Hard Reset  και περιμένουμε μερικά λεπτά να δούμε αν φορτίζει η συσκευή μας . Αν δεν αποδίδει πάμε στο επόμενο βήμα

iphone-hard-reset

Βήμα 4.

Εφόσον έχουμε δοκιμάσει την τροφοδοσία  μέχρι την συσκευή και γνωρίζουμε ότι το καλώδιο ο φορτιστής και το λογισμικό μας είναι εντάξει θα επιχειρήσουμε να καθαρίσουμε την θύρα φόρτισης .

H Θύρα φόρτισης της συσκευή σας με την πάροδο του χρόνου ενδέχεται να μαζέψει χνούδι η και σκουπίδια  από τις τσέπες σας χωρίς να το καταλάβετε και καθώς τοποθετείτε το καλώδιο για να φορτίσετε την συσκευή σας  τα χνούδια συμπιέζονται και γίνονται ένα με την θύρα φόρτισης  . Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην μπορεί να φτάσει στο τέρμα το καλώδιο με αποτέλεσμα να μην ενώνονται οι επαφές του καλωδίου μαζί με τις επαφές της θύρας του τηλεφώνου και έτσι δεν υπάρχει φόρτιση γιατί δεν υπάρχει πραγματική σύνδεση παρόλο που έχουμε την ψευδαίσθηση ότι το καλώδιο είναι στην θέση του . Αυτό αν προσέξουμε  θα το καταλάβουμε αν είναι λίγο προς τα έξω το βύσμα η δεν κάνει τον χαρακτηριστικό ήχο  η  δεν έχει την χαρακτηριστική αίσθηση που είχατε όταν κουμπώνατε το καλώδιο όταν είχατε αγοράσει την συσκευή .

Πως Θα καθαρίσουμε την θύρα φόρτισης της συσκευής ; Αυτό το μέρος δεν είναι δύσκολο άλλα απαιτεί την απόλυτη προσοχή σας γιατί μπορεί να κάνετε ζημιά σε κάποια από τα μεταλλικά ποδιά των επαφών της θύρας φόρτισης της συσκευής .

Γυρίσετε την συσκευή έτσι ώστε να μπορείτε να δείτε την θήρα φόρτισης καθαρά .  Προσοχή Σε καμιά περίπτωση δεν χρησιμοποιούμε μεταλλικό αντικείμενο γιατί είναι κάλος αγωγός του ηλεκτρισμού που σημαίνει ότι  μπορεί να κάνουμε μεγαλύτερη ζημιά στο κύκλωμα φόρτισης της συσκευής . Στην δικιά μας περίπτωση  θα χρησιμοποιήσουμε μια οδοντογλυφίδα που είναι κακός αγωγός του ηλεκτρισμού και θα επιχειρήσουμε να βγάλουμε τα υπολείμματα από χνούδια η σκουπίδια από την Θύρα φόρτισης της συσκευής μας

Ξεκινάμε να βγάζουμε τα υπολείμματα από τον πάτο της  θύρας χωρίς να ακουμπάμε τις μεταλλικές επαφές  που βρίσκονται στο κάτω μέρος από την μεριά που βλέπετε την οθόνη.

Μόλις αφαιρέσετε  όλα υπολείμματα δοκιμάζετε ξανά περιμένετε κάποιο λεπτά μέχρι να εμφανιστεί το σήμα φόρτισης

391A9981
391A9982

Αν όλα αυτά δεν σας βοήθησαν η συσκευή σας ενδέχεται να έχει πιο περίπλοκο πρόβλημα

Ίσως να χρειάζεται :

Kαινούργια μπαταριά

Αλλαγή θύρας φόρτισης

Αλλαγή το ολοκληρωμένο  iC Chip διαχείρισης ενέργειας

Αυτές τις βλάβες δεν μπορείτε να τις  αντιμετωπίσετε μονοί σας οπότε θα πρέπει να διαγνωσθεί η βλάβη από κάποιον εξειδικευμένο τεχνικό κινητής τηλεφωνίας

Αν η συσκευή σας είναι πολύ καιρό ξεφόρτιστη μπορεί να χρειαστεί και πάνω από 30 λεπτά να δείξει το σήμα της φόρτισης